spelcoach!

Mohaha, Mr X kommer lite senare än tänkt, så jag hinner blogga lite till! Sen resten av kvällen kommer nog med all säkerhet att ägnas åt att pussas, mysa, visa lite mer praktiskt vad jag lärt mig under helgen och leka lärarinna! Jag har faktiskt aldrig lekt rollspel Lärarinna-elev, så det kan nog bli spännande...


Denna helg har jag via RFSL utbildat mig till att bli spelcoach, för två olika spel vars syfte är att sprida kunskap och väcka tankar om HIV, STI, säkrare sex, känslor, flirt/raggtips, kukar, fittor, kroppar och oändligt mycket mer!

Stop Talk Listen - riktar sig främst till MSM = män som har sex med män
Velvet - riktar sig främst till KSK - kvinnor som har sex med kvinnor

Men, båda dessa spel går givetvis att anpassa och omvandla så det passar alla, oavsett sexuell läggning och kön! Och båda spelen är löjligt roliga, intressanta, sexiga och fullproppade med information! Love it!



- sneakpeak på spelen...


- detta var lite av massa massa material vi fått under helgen!

ps. jag kommer informera och berätta mycker mer detaljerat om vad jag som spelcoach gör, och hur ni kan göra för att få spela en omgång med mig! Det var så att säga bara en liten tugga av chokladtårtan! ;)
2 kommentarer
Jeanette

Gud va kul att du haft det braa! <3

Aleks Ekstrand

Sweeeet!!!

O nu har jag ju din.. när jag kommer hem och har liiite mer tid kommer en fin länk komma från min till din :)

tack för helgen! mycket kul att få lära känna dig lite iaf. mer blir de förhoppningsvis i framtiden!

hälsa bastun!!! ;)



puss o kram