steget före...

Idag på jobbet stod jag och gungade barnen, och jag förklara att jag helst inte ville krypa runt på alla fyra i sanden då jag skulle på dejt ikväll!

B - Men åhhh!! Du får inte sluta Fröken!
C - Va? Men varför skulle jag sluta?!
B - Ja, men du ska ju på dejt ikväll, och snart kommer ni ha barn, och då kan ju inte du vara fröken längre!
C - Haha! Nej min lilla hjärtat då, nu tar vi det lite lugnt, det här är andra gången vi ska ses, så här ska inga barn bli gjorda!
B - Säkert?! Bra, för jag vill att du ska fortsätta vara min fröken!

Men hej får jag dö?! Barnen är så jäkla söta ibland att man blir tokig på dom! Snacka om att övertolka lite, men för dem var en dejt = att vi när som helst ska få ett barn tillsammans, så sött! :)

1 kommentar
Sophia

Plus lite skum bild av världen.. Kvinna + barn = fru, inte jobba mer = ingen fröken till dem!!