Svenska kvinnors hemliga sexuella äventyr!

Tadaa - det nya projektet kommer bli en bok med titeln "Svenska kvinnors hemliga sexuella äventyr"! En bok fylld med sexiga, roliga, ärliga, spännande och äkta sexäventyr tagna direkt ur verkligheten!

Visst låter det spännade och sexigt?! ;) Jag är supertaggad och har redan kommit på minst ett dussin sexiga äventyr som jag tänker dela med mig med... Är du också sugen på att delta?! Läs nedan...


Förra boken handlade ju om sexuella fantasier, en bok som blev så pass uppskattad att det nu kommer en uppföljare. Men denna bok ska istället handla om äventyr, saker man själv varit med och upplevt. Äventyren ska fungera som igenkänning och inspiration och inte minst som en fingervisning om vad dagens kvinnor har för erfarenheter. Många spekulerar, men få vet...
Boken kommer komma ut på X-Story nu i höst. Är du sugen på att delta så skriver du ner ditt/dina äventyr och mailar det till [email protected]

Självklart är det anonymt som gäller och vill du gå steget längre så kan du logga in på [email protected], lösenord: orgasm och sen mejla mig dina äventyr på [email protected].

Texterna kan vara hur långa som helst och handla om allt sexuellt mellan himmel och jord, jag har inga begränsningar. Det enda man behöver uppge är sin ålder!
0 kommentarer