Sveriges egen Carrie

Jag är löjligt exalterad, för en liten klänning - men den är så överdrivet perfekt och gjord för mig att det är lite för bra för att vara sant!

Att Carrie Bradshaw är en av mina stora favoriter och förebilder, har ni som hängt med ett tag redan förstått, och då jag strävar efter att bli hennes svenska motsvarighet - på sex/kärlek/relationsrådvigarebiten, inte skogalen märkeskåtdelen) - så varför inte köra fullt ut och ha en riktig Carrie-klänning?! ;)







Visst är den döläcker?! Jag dör lite bara av att titta på bilderna av mig själv, och inte för att jag är så läcker - utan för att matchningen Carrieklänning + lilla jag = så jävla klockren!!


ps. nu letar jag efter någon snäll hobbyfotograf/bra på datorer! Jag vill ha en ny header, när jag har på mig klänningen!! Så är du duktig på både kamera och dator, och är beredd att få betalt i hembakade bullar och glada skratt - maila mig på [email protected]
5 kommentarer
Sophia

Jättefin! Vad kostade den? Finns den i andra färger!?! Pris? Jag vill oxå ha en!

ellen

Söt som en gräddbakelse! Godisrosa pumps som marsipanros som pricken över i. Sååå snygg! BikBok?

car0 - passion for passion

Den finns i flera olika färger, och kostade en billig peng! :D ska även införskaffa den i svart!

Men som den tönt jag är så avslöjar jag inte källan :D



Jaa, nu måste vi bara ordna ett tillfälle då jag får bära denna underbara klänning! :D

Anonym

Förutom att jag är bra på att fota så känner jag andra typ lika bra och som kan datorer bättre.

Knacka på dörrn vid mer info!!

Anonym

Förutom att jag är bra på att fota så känner jag andra typ lika bra och som kan datorer bättre.

Knacka på dörrn vid mer info!!