till sugen6

Du har under en ganska lång tid nu trakasserat mig sexuellt genom kommentarer, och jag har bara tagit för givet att det var någon jag kände, kanske ett gammalt ragg som ville jävlas el dylikt...
- jag har gång på gång hotat med polis, anmält och bett dig dra åt helvete! Men du har liksom kommit tillbaka gång på gång - och jag blir bara argare för varje gång!

Men tanken att du skulle driva en egen kukblogg har aldrig slagit mig, tills jag hittade dig på topplistan!

Så om jag förstår dig och din lilla blogg rätt, så handlar den om dig, hur kåt du är och sen kan man se bilder på din kuk i erigerat tillstånd...

och detta ger alltså dig rätten att trakassera mig sexuellt? Skriva kommentarer med sexuella anspelningar så fort du får lust? Eller gång på gång tjata om att vi två ska ligga?

Vad du skriver om på din blogg och vad du sysslar med på din fritid är din jävla ensak, blir du road av att lägga upp bilder på ditt kön, fine! Roar det dig så kör på! MEN LÄGG AV ATT TRAKASSERA MIG MED DINA ÄCKLIGA JÄVLA SEXUELLA ANSPELNINGAR!!!

JAG ÄR INTE KÅT PÅ DIG! JAG VILL INTE SE DIN KUK! OCH JAG VILL ABSOLUT INTE LIGGA MED DIG!! DU ÄR ETT PATETISKT JÄVLA ÄCKEL OCH JAG ÄR GLAD ATT JAG HITTADE DIN BLOGG - NU BLIR DET SÅ MYCKET ENKLARE ATT ÖVERLÄMNA ALLA ÄCKLIGA KOMMENTARER TILL FARBROR BLÅ, NU NÄR JAG VET ATT DET SITTER EN VERKLIGEN PERSON BAKOM ALLT STÖTANDE!!

Det du har sysslat med under flera månader kallas för sexuella trakasserier, och jag har gång på gång bett dig sluta skriva saker då jag inte är intresserad! Du är ett sorligt litet as och du kommer få igen!
4 kommentarer
Linn

Fan vilken vidrig kille!



Ja, det är så! Men sedan vet jag inte hur mycket bevisning som behöver ligga bakom... tex i flera arabländer är det dödsstraff för våldtäkt (tryggt va?) MEN bara om det finns fem manliga vittnen som står på kvinnans sida.

Ida

Jättebra skrivet! Det där cp´t borde vara så jävla rädd att han nästan pissar på sig nu, för det kan inte va kul att bli avslöjad. Samtidigt blir jag så skadeglad att det där aset till slut blev påkommen... Ha!



Såg utmaningen så jag tar mig av den i dagarna=) Puss

Sophia

Vilket jäkla mongo!

matte

Hejsan

Tyvärr är det någon som använder min sida för att trakasera dig och det känns rätt surt.

Det är inte förstagången heller tyvärr, men förmodlingen samma person som utger sig att vara jag.

Mvh/Matte