nipplecovers?

Någon som har bra tips på vart man hittar nipplecovers? De där små hudfärgade kuddarna man sätter på bröstvårtorna för att slippa bära bh under tighta toppar och snygga små klänningar!
- som ni ser på bilderna när jag har Carrie-klänningen, vid t.ex släktträffar och dylika sammanhang skulle dessa covers behövas... 

Då gud var god nog att begåva mig med döläckra och fasta bröst, så är det där med bh inget jag behöver oroa mig överdrivet mycket för - sen att just undies är en av mina stora passioner är en helt annan femma ;)

Men min fråga är, finns det någon som testat dessa så nipplecovers? Funkar dom? Och viktigaste av allt - finns det någon som har erfarenhet av dessa nipplecovers + piercing i bröstvårtan - hur funkar det?!



ps. annars kan man ju alltid köra en Sthlm Pride/Lady Gaga och använda vanlig hederlig lacktejp över bröstvårtorna! Det kan ju också funka ;)
3 kommentarer
Jenny

Finns på Lindex men vet inte hur de funkar med piercing, har ju inte det, men annars funkar de bra

:-)

car0 - passion for passion

okej, får ta och prova dom! Eller så mailar jag lindex och ser vad dom vet om saken! ;)

Naddi

Jag har använt nipplecovers rätt mkt, det finns på twilfit, lindex. Finns i tejpversion och silikon-variant. Jag föredrar silikon-varianten, då man kan återanvända dem, och så är dom himla mjuka :D