vaginal orgasm

På föreläsningen i Orgasmologi som jag var på förra veckan fick vi lära oss att vi kvinnor har tre olika känselreceptorer i kroppen, som i sin tur kan ge tre olika sorters orgasmer, och en utav dessa är vaginal orgasm!

Grejen med vaginal orgasm är att just för att det är där som den mesta actionen sker,(iaf vid penetrerande sex) - så tar många för givet att det resulterar i att kvinnor även kan få vaginal orgasm hur lätt som helst. Men nu är det ju inte riktigt så det går till, utan i själva verket är det en förmåga som många kvinnor för öva, öva och öva på!

Jag tänkte senare i veckan dela med mig av mina bästa tips för hur just du ska kunna få en vaginalorgasm - för det är en såndär upplevelse man bara måste ha gjort, så phucking underbart!



ps. Mr X gav mig en vaginal orgasm häromkvällen, och jag trodde nästan jag skulle svimma av njutning! Jag har fått max 5 vaginala orgasmer i mitt liv, men denna tog banne mig förstaplatsen ;)
0 kommentarer