allt sker av en orsak

Jag minns att Naddi sa den meningen till mig när jag nyligen blivit dumpad, och då bara fnös jag åt det. Men det stämmer ju!
- jag provade denna mening på min diagnos hepatit c, och tänker man positivt så har bara bra saker skett tack vare just det! För tack vare det så hände allt detta:

- jag sa upp mig från Sockerbagaren, hade jag inte gjort det hade jag aldrig fått jobbet på Pocketshop och American Cookies, två jobb som jag verkligen älskar!

- jag blev dumpad! eller jag fick panik över sjukdomen, flydde till spanien i 10 dagar, och kom hem till en sambo som "hunnit fundera lite"... - och tack gode gud för den dumpningen!

- jag träffade Biffen, som Ludde ogillade, och det var han som sa åt mig "Men för fan darling, du har ett mål som sexolog, men har ingen aning om hur du ska bli det. Gör nått åt det snygging!" - och jag mailade RFSL samma dag, ett dygn senare fick jag svar från Carolina Orre som erbjöd mig att bli Spelcoach för STL och Velvet! ---> och sen blev jag utbildad för Colour of love<3



Egentligen skulle jag kunna spinna vidare på detta i all evighet, men jag vet att alla dessa tre saker hade inte skett utan min diagnos. Så älskade Naddi, du har fullkomligt rätt i att allt sker av orsak<3 det kan bara ta ett tag innan man inser det :)
0 kommentarer