brasiliansk vaxning

Det innebär att man med hjälp av varmt vax tar bort allt hår vid fittan! Det är hela fittan, venusberget, blygdläppar, mellangården och om man vill även vid analen - de todo!

Jag gjorde det för några veckor sen, och jag är positivt överraskad - det var inte alls lika farligt som jag hade trott! Visst att det gjorde ont, men inte så ont att jag ville döda vaxkvinnan som utförde jobbet...
- jag gjorde det på en liten salong i gamla stan, utfört av en trevlig kvinna under tiden vi pratade om allt mellan himmel och jord - väldigt avslappnande!

Så är man sugen på att testa hur det känns att vara helt hårfri, clean och lite porrstjärnig - testa en brasiliansk vaxning! Några under i sängen vet jag inte om det resulterar i, men skönt att slippa raka efter en kvart.



ps. det är man själv som ser till att blygdläpparna ligger på plats, håller i och hjälper till så att vaxningen blir så smidig som möjlig. Och inte själva vaxaren som jag först trodde...
0 kommentarer