dagen d

Något särskilt idag, ligger det något i luften? Mjaa, inget mer än att jag AVSLUTAR MIN BEHANDLING IDAG!!
- kan ni fatta det? Bra i sådana fall, för jag fattar det inte!

Så nu sitter jag och lugnar nerverna med Kinder och SATC, pappa är här vid halv nio och sen väntar läkaren.
- Nervös, mjaa?! Så länge det är rätt stickare så att jag inte blir blå över hela armen är det lugnt. Det som är mest nervöst är att båda mamma och pappa ska med - och att dom inte vet om varandra! (men jag kan liksom inte ordna separata läkarbesök, där går väl ändå gränsen!)

1 kommentar
Ida

Äntligen Caro! Va skönt och va färdig med behandlingen efter så lång tid=) Nu är du värd något riktigt bra ikväll tycker jag, oavsett om det är dvd - marathon och kakfrossa eller värsta utekvällen!



Sv: Jag åker upp i slutet av v.34, så vi måste självklart få till en dejt innan dess=) Pusss