för ung för kärlek med redo att knulla?

En av mina fina kollegor på jobbet som jag hänger med jämt är endast 15 år. Så fort vi hinner snackar vi sex! Erfarenheter, hunkar, planer och jag försöker lära henne allt om säkrare sex, lust och sånt som jag gärna lärt mig när jag var i hennes skor.

Hon träffade en snubbe i somras, 21 år, alltså 6 år äldre än henne. I början ljög hon och sa att hon var 19, sen sprack lögnen och han fick veta hennes riktiga ålder...

Hans svar? "Eeeh du är alldeles för ung för att ha ett förhållande med. Men vi kanske kan bli KK´s?!"

Och jag försöker hänga med i vad som hände där? Hon är alltså i hans ögon alldeles för ung för att kunna hantera saker som känslor och kärlek, men är i alldeles lagom ålder för att knulla med?


ps. hade detta hänt mig hade jag förmodligen angett mig själv till polisen. Vilket utan problem skulle kunna ske - jag är totalt åldersblind och ser inte skillnaden på en 12åring och en 19åring. Iaf inte söndersminkade brudar.
0 kommentarer