förmiddag

Jag hade en fantastisk förmiddag och hann med detta:


- svänga förbi bonniers och hämta manus från fina Katerina Janouch!

"Fina flicka! Speciall price, only for you!!" Okejrå, sa jag och köpte halva kiosken! Dom där jäklarna skulle kunna sälja gårdagens sopor och mjuka banankartonger till mig, jag är sthlms mest lättköpta!

Arty, very arty. Eller ja, den är snygg och jag är snygg -matching!

"Fotar du nu?!" <3

"Titta Ernst!! Jag är en Black Jack! "En vadå för nått saru?" En Black Jack, du vet kondomen! Eller en sexig inbrottstjuv!" sa jag och boxades i luften!
'
"Nämen, titta! En bok om mig!" sa ernst och jag skrattade över hela bokhandeln.

Med andra ord, en riktigt jävla lyckad förmiddag! Du är så jävla fin att jag dör lite<3

ps. kom från stan med en löjligt tung shoppingpåse - visar allt imorrn!
0 kommentarer