han är för stor för kondom!

"Men asså vi kan inte använda kondom, för han är för stor! Så då blir det liksom så att du att den inte kommer på..."

- jag har fått höra den meningen en väldans massa gånger under mitt säkrare sex-kampanjande med Colour of love, främst från tjejer som fått denna förklaring av en snubbe de ska ligga med - och gått på!

Visst, det finns megakukar, men så jävla vanligt är det inte! Dessutom är en kondom töjbar med ungefär 700% - vilket betyder att du kan trä den på en vuxen mans arm, och den räcker från fingertopparna ner till armbågen! Eller prova att trä den över huvudet och ner till näsan!

Hittar du en snubbe med en kuk som är längre än en vuxen mans arm, eller grövre än ett vuxet huvud - fota och maila mig! De snubbar som har kukar som är mindre än detta, och drar den bortförklaringen - dumpa!
2 kommentarer
Stefan

Kom ihåg att även om en kondom är töjbar så kan den även klämma åt vilket i sin tur kan ge obehag. Med det sagt så finns det en mängd olika kondomer i större storlek så där finns garanterat någon som passar alla. Även om närmsta apoteket eller livsmedelsbutiken vanligtvis enbart har RFSU så finns där ett flertal svenska kondombutiker på nätet.

car0 - passion for passion

Hej Stefan och tack för din kommentar!



Ja, det är jag absolut medveten om. Och det allra bästa är ju att liksom "testa" sig igenom de olika sortimenten av material och storlekar för att hitta den som passar en allra bäst!



Det jag ville belysa med texten är de kukbärare som använder detta som en bortförklaring för att slippa bära kondom, något som gör mig förbannad!



Med vänliga hälsningar//Caro