hon har ju uppenbarligen gjort det!

Jag och Ernst åt lunch igår och kom snabbt in på sex, orgasmer och njutning. När vi gjorde ansiktsminer för orgasmer så ekade skrattet över restaurangen och livet var sådär härligt!

Det tyckte inte en mamma som lunchade med sin dotter och sin egen mamma, efter tio min hade hon fått familjen att kasta i sig maten och sen titta hon fisförnämnt på mig och sa "Nej, nu går vi!"

Och jag undrar bara, vad var hennes problem? Hon har med största sannolikhet legat själv då hon hade sin dotter med sig, och hon är ju liksom själv ett resultat utav ett ligg(förmodar jag?!) - så vad var grejen?

Sen när är orgasmansikten inte passande vid lunchtid? Vi satt ju inte ens vid samma bord och hon hörde inte hela samtalet, utan såg mest våra miner och hörde skrattet som ekade.
0 kommentarer