kondomer undercover

När vi packade ihop efter en superlyckad kampanj i Piteå så blev det lite kondomer och glidmedel över - som jag glatt plockade på mig! Ganska mycket, men när behöver man inte ha en kondom el ett paket glidmedel till hands?

Iaf, superglad och taggad på att ligga - tills jag insåg att jag skulle åka flyg hem, och att dom förmodligen skulle gå igenom mitt bagage, då jag skulle ha det som handbagage...
- inte för att jag är blyg el pryd, men hur förklarar man att man har över 50 kondomer och glidmedel? Eeh, väl förberedd?! :D

Men jag löste det och det gick bra att ta igenom allt via tullen, som jag gick igenom 4 gr... Jag är så jävla smart!


 snäll och oskyldig godisburk...

tadaa - som är fylld med snuskiga kondomer och glidmedel!

ps. och innan Maja från The Sounds klev ombord på sitt plan kom hon fram och frågade hur det hade gått! För ja, jag kläckte ur mig hur mycket jag bar på till henne medan vi snackade!

0 kommentarer