när fördomar besannas

Vi har alla fördomar, jag har fördomar - och jag blir alltid lika förbannad när de besannas!

En av mina är mot vakter, de är buffliga mansgrisar som njuter av att kunna utöva makt och drar sig inte för att vara sexistiska!

Men, jag brukar försöka inse att jag inte alltid har rätt, så igår under kampanjen ville jag ju snacka lite med några och dela lite kondomer - yees vad det gick bra!

C - Hej hej! Har ni fått våra paket? Kondomer och glidmedel - Varsågoda!
V - Åhå, tack så mycket!
C - Varsågoda och hej då!
V - Men asså du, har du ingen kurs också?
C - Kurs?
V - Ja, min kollega här skulle behöva lära sig ett och annat, du kan inte tänka dig att lära honom?!

Jävla äckliga mansgris-as! Varför måste ni ens existera?
1 kommentar
Tina

Vad var det nu Magnus Uggla sjöng om vakter? ;)



"Han hävdar han är vacker, smart och strong

fast han kan inte tugga bubbelgum och gå på en gång..."