ny attraktion

Jag känner hur jag utvecklas på attraktionsplanet, och saker jag tidigare alltid dreglat efter får mig knappt att reagera längre, samtidigt som min smak ändras och jag reagerar på helt andra saker än tidigare.

Dåtid: en jävla mes, snäll, inga tydliga åsikter, noll framtidsvision, rakad haka, - haha helt ärligt vet jag inte vad det är för jävla losers jag fallit för tidigare!!

Nutid: skägg, lång, humor, diskutabel och kommunikation, åsikter och ståndpunkter, ett brinnande intresse och en vilja att utvecklas!

Har det hänt er också, att smaken och attraktionsföremålet utvecklas och förändras?!


Seriöst, skägg! Hur jävla snyggt och sexigt är inte det på en skala? Varför har det tagit mig liksom 21 år att inse hur snyggt det är? Jag dör lite bara jag tänker på ett fining i skägg!

0 kommentarer