one night stand

Rent spontant så har jag bara mött negativa kommentarer gällande one night stands av folk som själv inte upplevt det. Eller ännu bättre; folk som precis blivit tillsammans med någon ny och är sådär präktigt klok gällande relationer! (jag älskar när mina darlings träffar kärlekar, men vissa har en tendens att bli lite fisförnäma...)

Jag tycker det är mest skrattretande, don´t knock it till you try it! Personligen tycker jag det är något läckert över hela fenomenet, bara smaka på orden: One night stand!
- har man tur och hookar upp med någon med humor kan det ju inte bli mer än lyckat! Det är spännande, spontant, roligt och man kan få turen att ha toppensex!

Liksom varför behöva veta någons namn för att kunna ligga? Det där man-måste-känna-varandra-argumentet för att kunna ha toppensex är något jag aldrig kommer köpa! Visst, för en del kanske det är så - men knappast något som gäller för alla...

UPDATE: ja, jag skrev inte ens något om att när man kör på One night stands så är det jäkligt viktigt att köra på säkrare sex, så fram med kondomen!
- jag liksom för givet att ni finingar har fått detta impräntat vid det här laget<3
0 kommentarer