plötsligt händer det

Kalla det ödet, skyll på karman eller kosmisk otur - men varför blir det alltid läge att ligga när man är som minst förberedd! Och sen när man är "redo" så blir man solokvist hela kvällen.

Det är inte bara jag som tänker i dessa banor, det är ju därför Bridget Jones tar mormortrosorna innan - och visst fan fick hon ligga med råsexiga Daniel Cleaver!

Bevis på att detta stämmer, igår hade jag tre solklara motgångar för att få ligga - och jag kammade hem en hunkig fransman! Ja asså det var så illa att jag ville banga, men han var för snygg att jag ignorerade det faktum att jag hade:
1) typ mina äldsta urtvättade trosor från hm, med fransiga kanter - vita med gröna döskallar på!
2) orakad likt amazonas! (inväntar en vaxning)
3) var tre min från mens = gojsiga förblödningar och flytningar!


- trots mina motgångar till att ligga kan man säga att det blev Trés Bien iaf...

0 kommentarer