Pocketshop - here I come!

Intervjun gick bra, riktigt jävla bra faktiskt! Jag var dönervös innan, men det försvann så fort chefen började prata - och jag är i princip kär i honom! Han är fullkomligt klockren och man kan inte låta bli att älska hans sätt att prata!

Vi beställde varsin kaffe, han började prata och efter tre meningar sa han "Asså du är bara här för att vi ska få träffas, resten är redan klart. Jag har haft ett långt och fint samtal med Bella, så det är mer om du känner att du vill ha jobbet?!"

Om jag vill ha jobbet? Jag tänkte nästan krama honom, men ville inte vara för framfusig... 25-26 aug ska jag provjobba för att se om det är något för mig - sen börjar jag jobba den 1 sept!

Så hej då muffins och fina barn - hej Pocketshop och centralstationen! :D Wohoo!



ps. jag har schema på American Cookies aug ut, så fram tills dess får ni gärna komma förbi, hälsa på och gama lite muffins! :D
3 kommentarer
Anonym

det minns ja inte..:)

Elin

Svar: Tackar :D

gotteochvi♥

sv; ja, ellerhur??!!