pocketshop i mitt <3

Seriöst, min första dag och jag är redan fast! Efter att jag stått en kvart i kassan sa ryckte chefen på axlarna och sa: "Jamen det här är cool, det känns bra, jag känner mig trygg! Du kan ju redan allt! bra!" och tog en promenad!
- så min kollega kidnappade mig och visade mig resten av pocketshoperna i huset och berättade massa.

Jag har redan fått egna nycklar och på onsdag är det afterwork!! Det känns bara så jävla galet bra och jag är spricklycklig! Jag var så exalterad att chefen fick skicka iväg mig både på lunch och sen hem mig, haha!

- blev så exalterad att jag var tvungen att fota skylten!

-"Ehh, ja Caro. Vår trappa ja. Den är lite trång, eller ja - vi är som en grupp jävla bergsgetter!! Så gå försiktigt!", och jag med mina wannabe-lationohöfter fastnar typ!
0 kommentarer