summer

Andra jobbdagen och jag ville dö för att det var så tidigt! Men det flöt på och jag älskar mitt nya jobb + att jag fick träffa en ny kollega idag som är urtrevlig, vi klicka direkt :)

K - Men guuud vad du är lik någon!
C - Suck, jaha, okej. Vem då? (tänker Tjorven, Björk och Victoria...)
K - Summer i OC! Galet lik faktiskt!
C - Vaa?! Tack!! Hon är ju löjligt snygg!!

Tredje gången gillt jag fick höra det, så tackar och bockar! Hon var en av de första brudarna jag våga erkänna för andra att jag dregla efter! Vilket iofs blir lite läskigt om vi nu skulle vara lika...

3 kommentarer
L

det var likt men någon annan du är lik är freja kjellberg! Tänker alltid på dig när jag ser henne och tvärtom. Du är fantastiskt snygg :)

caro - passion for passion

men gulle dig! :*

helt ärligt så har jag varit kär i Freja sen hon vann Top Model typ 2007!<3 så det tar jag som en otrolig komplimang!



btw, är det läskigt att jag liksom "liknar" de kvinnor jag själv anser är döläckra?!

L

Nej inte alls! Jag tror det är ganska vanligt faktiskt..att man liksom dras till folk som liknar en själv ganska mycket, både utseendemässigt och när det gäller personligheten. Du ser ju dig själv varje dag i spegeln, är van vid ditt utseende och tycker att du är snygg, då är det ju inte så konstigt att man dras till folk som liknar en, ett utseende du sett förut och tycker är snyggt! Jag är precis likadan, dom folk jag får höra att jag är lik tycker jag är skitnygga. Så kasta den tanken att det är läskigt! :):)