t9 vs. ragg

Vad är det med dagens moderna mobiler, dom har ju inga bra ord inlagda i t9, så man måste ju göra om hela ordlistan själv! Att "negerhora" och "dubbelfitta" finns med är ju två konstiga klassiker, men resten bra-ha-ord, har ju ersatts med bara onödiga...

Min mobil hade inte dessa:
- kåt
- ligga
- knulla
- kyssas
- gull
- klamydia
- hiv
- kondom

men mobil hade dessa:
- hakkors
- hitler/hitlers

Ja, det var väl egentligen dessa två ord jag hittat och verkligen stört mig på. Ofta en människa hellre använder ordet Hitler än ligga och kåt? Sämsta raggningsmobilen jag skaffat mig, fanns ju inga bra ord alls!
4 kommentarer
Tina W

T9 är väldigt kyskt och begriper inte att folk i farten även tar kontakt med varandra för att mysa och älska. Ett ord som ligga borde vara med även om T9 är helt emot sex o samlevnad, för man kan ju behöva LIGGA o sova eller LIGGA och sola på stranden..

Anonym

sen att ordet "dubbelfitta" finns med kanske vi inte ska diskutera?

car0 - passion for passion

Men jag fattar ingenting?! Vad är det för jävla torrbollar som gjort t9, inte logiskt alls!

Verkligen riktiga motståndare till sex, kärlek och mys!



Upptäckte igår att inte ens ordet "flörta" finns med, skandal!



Dubbelfitta - vad är det ens?

Anonym

inte fasen vet jag vad som menas med dubbelfitta. kan möjligen ha sitt ursprung från det glada 70-talet, där den rätta betydelsen av ordet var "trekant" helt enkelt. Att lista ut medlems antal/kön är nog ingen svår uppgift.