this week.

Jag är nervös inför kommande vecka, samtidigt som jag är löjligt förväntansfull! Så nu vill jag bara kicka igång de, bli lite omkastad, hänga med finingar och njuta av livet.

- 5 muffinspass
- bygga Colour of Love-tältet i Kungsan
- fixa det sista papprena med lägenheten
- Läkarbesök!!
- lunchdejt med ellen<3
- BEHANDLINGEN AVSLUTAD!!
- med efterföljande myskväll hos mig för att fira<3
- kampanja med Colour of Love på Ung 08
- födelsedagsmiddag och firning av mig med darlings
- hämta bokmanus hos Katerina Janouch


- fattar ni att jag har väntat på den här veckan i över ett år nu? Och imorrn kickar den igång - och sen är den här jävla resan över, jag är så redo att checka ut från det äventyret! Lovely!!
2 kommentarer
Sofie

Var med och tävla om en ny bloggdesign!

Klicka bara in dig på: http://skippydippy.blogg.se/2010/august/tavling-vinn-bloggdesign.html

och kommentera att du är med! :)

caro - passion for passion

jag tävlar nog inte om sånt jag kan tigga till mig gratis :) men tack iaf!