bastuteorin

Ernst: "Vad som än händer nu, får det inte bli som förra gången. Och jag tänker inte spela Cluedo på en dubbeldejt!!"

Haha det är faktiskt så att sist vi två var ute ihop träffade vi också två kompisar, och det var då jag föll pladask för Mr. X, och ja, vi spelade faktiskt Cluedo på en dubbeldejt, och kollade "Äntligen hemma". Sjukt mysigt.

Och det var även tillsammans med dessa pojkar som "Bastuteorin" kom till liv. Den innebär helt ekelt att alla människor skvallrar, och att ibland går det fortare än vad vi tror. ---> Jag var på utbildning, hade precis kollat porr med hela gruppen och sen gick vi och basta. Jag smsade att jag ville basta med Mr X, han sa det till sin kompis, och dagen efter ringer Ernst och halvskriker "Varför smsar han att vi ska basta tillsammans? Vill han se dig naken eller?!"

0 kommentarer