caro <3 ernst!

jag skulle precis lägga mig i en liten depphög när jag slöläste Ernst blogg, och hon är i Stockholm!! Som jag helt har missat, vi har ringt om varandra i två dagar nu, och nu är hon här!!

C - AAAAAAHH!! Du är i sthlm!! Varför har du inte sagt något?!
E - Men jag har ju försökt!! Vi måste ses!
C - Aaahhh!! Jag dör för att jag missat detta!
E - Nu blir det lite jobbigt...
C - Fast du får inte lägga på luren nu!! Vi måste göra planer!! (ernst kan få lite överdos när jag blir för exalterad så hon måste lägga på luren!<3)
E - Nej då, vad gör vi?!
C - Jag vet inte!! Jag bara går runt och skriker! Nu dricker vi vin!
E - Och jag gråter! Ja det gör vi!!


Så nu ska vi ut och dansa, dricka vin och skratta natten lång! Aah, min fina älskling är tillbaka i Stockholm!<3 Det insmugglade vinet från Thailand är uppkorkat, nu ska bara Ernst komma över - sen kör vi!

0 kommentarer