dag 07 - min bästa vän

Åh, att bara peka ut en bästa vän är totalt omöjligt. Jag har för många finingar i min närhet som jag älskar otroligt mycket! Jag har olika historier med varendaste en av dom, olika minnen som vi skapat, upplevelser och stunder som endast vi två har delat. Jag avgudar mina bästa vänner och skulle göra allt för dessa människor! <3

Ni vet den där stunden när allt bara känns så jävla rätt, det är kärlek i hela luften, skratten har precis tonat ut för att vi måste dra in nya andetag innan nästa skrattattack. Eller de där stunderna när vi glider omkring i mjukiskläder, glass till middag och håret i en toffs på huvudet. De där sena nätterna vi dansat tills solen kikat fram och vi vandrar hem halvt dansande halvt skrattande. Vi har skrattat tills luften tar slut, torkat tårar och lagat brustna hjärtan, svurit över världen och all ondska, ätit kladdkaka som rinner ut över tallriken. Skapat kärlek <3

Åh, jag skulle kunna babbla på i flera sidor om hur mycket jag älskar mina bästa vänner, och hur jävla mycket jag älskar dessa personer! Alla ni som var med på fotona häromdagen, ni platsar här:
- jennie, sanna, ellen, anna, naddi, emily, ernst, madde, phia, owe, natti, malin!
0 kommentarer