dag 12 - i min handväska

Jag brukar växla väskor lite då och då, just nu kör jag på min nya älskling från Thailand. 1650 baht fick jag slutligen betala och jag kommer nöta den i bitar. Såhär ser innehållet ut:


- kalender, utan den känner jag mig naken. (så otroligt töntigt men dock sant.)
- plånbok från Guess, (och jag förbannar mig själv minst en gång om dagen för att jag bara köpte en när jag var i New York.)
- ett äpple (byts dock ut dagligen)
- vitt nagellack (jag har fenomenet "feta naglar" så jag behöver måla om varje dag)
- två böcker, har alltid med minst två böcker och parallelläser!
- två faktablad, ett om HIV och ett om Sesam-mottagningar
- en ask tändstickor
- lattehållare från Starbucks
- tuggummin
- 2 läppglans, 2 läppbalsam och ett läppstift
- 40 euro, 30 sek
- ett metrocard från New York som minnesgrej
- en liten lyckoelefant som jag snart ska ge bort!
- 12 kondomer
- och Olle Wallers visitkort!

Spännande va?! Tycker innehållet är ovanligt städat för att vara jag :)
0 kommentarer