dag 18 - min favoritfödelsedag

Åh, så jävla svårt. Jag har alltid hatat att jag fyller år på sommaren, för det är aldrig någon som är hemma då. Den dagen ligger precis i Sveriges mest eftertraktade semestervecka ---> jag blev firad lite då och då av släkt och vänner under hela hösten. Vilket visserligen innebar att jag ibland fick dubbla presenter!

Det är svårt, då jag alltid blir lite minifirad flera gånger om året, och då jag har världens finaste vänner och familj så ser det alltid till att skämma bort mig med skratt, glädje, mysiga stunder och tårta som inte är gjord på sockerkaksbotten.

men jag tror den när jag fyllde 18 var allra bäst. Det var ute på gården i Aspudden. Både mamma och pappa gick med på att fira mig tillsammans, alla syskon var med. Aspisarna, HT och Ellen var med. Det var massa tacos, paketöppning och sen satt vi alla vänner och åt kladdkaka och drack stulet vin om jag inte minns helt fel? <3


- hur små och söta var vi inte?!<3 (Adde, idiotjävel vad jag saknar dig!)

- gullisar! Vi hade ett eget barnbord<3

- trion<3

- haha småkusinerna flög upp med ett leksaksplan på taket, så pappa fick rycka ut!
0 kommentarer