dag 23 - det här får mig att må bättre.

Just nu är jag på mitt svinigaste dåligaste humör, och har nog beslutat att jag inte kommer att fira jul nästa år. Så jag återkommer med ett roligare svar på denna fråga senare ikväll. Nu ska jag till jobbet och mysa med böcker och föresenade resenärer.

Julaftons morgon: jag har svinont i magen och mår illa, men är iaf inte sur. Så jag fortsätter på frågan nu istället.

Det här får mig att må bättre:
att få nära vänner att skratta, kramar, choklad, hopp, förändringar, fina sms, långa telefonsamtal, orgasm, skaldjursgryta, efterrätter, skratta högt till roliga böcker och serier, barns tankar och funderingar, att COL´a, bra diskussioner, samtal om sex, långa promenader med en fin och sol som sticker i ögonen, adrenalin, endorfiner, solljus, blått hav och sand mellan tårna, att resa.
0 kommentarer