finaste kommentaren

Jag fick en så jäkla fin kommentar idag, den kommer jag bära med mig länge: Alltså Caro jag måste bara säga fan va kul att göra det du gör! Och så hjälper man så många människor i förväg innan nånting händer ju. Du passar grymt bra som det!

Det är detta i ett nötskal som jag brinner för, att sprida kunskap, starta tankar och få igång diskussioner om allt som har med säkrare sex, hivprevention, kärlek, kåthet, lust, hångla ja allt!
- när jag ser hur det jag säger och berättar om går in hos andra människor, följdfrågor, egna erfaranheter, funderingar, ilska över att ingen någonsin lärt dem detta - det är så häftigt och viktigt.

Min stora plan är att arbeta med detta på heltid, både på nationell och internationell nivå. För kunskap och spridning av information behövs lika väl i svenska klassrum som kinesiska landsbygden. - Mitt livs mission.

0 kommentarer