helt jävla phucking underbart!

Tror ni jag hann deppa länge eller? Jag hade gett mig själv att deppa till 12.00, och sen ge upp det. Men istället hände detta:

05.42 - morgonens första kund är Martin Timell! (Pappas "kompis"/idol) Vi pratar länge, diskuterar böcker och när han ska betala säger jag:
C - Asså det här bara måste min pappa höra, att du varit här!
MT - Eeeh okej. Varför då?
C - Jaha, asså ni känner varandra, eller ni har jobbat med varandra. Ulf Carlén, plåtslagare.
MT - Uffe! Med hästsvansen va?! Är det din pappa?!
C - Haha ja precis!
MT - Jamen jag har ju varit på hans verkstad flera gånger och spelat in program, och sen huset vi byggde! Vad kul att det är din pappa!!
C - Haha jag vet!
MT - Då får du hälsa så jättemycket från mig, nu måste jag till mitt tåg! Ha det bra!

Ni som följer mina små kärleksinlägg om pappa, så vet ni hur mycket han tycker om Martin!

Och sen, sen blir det bara bättre, för då kommer fantastiska Charlie in i butiken, och bara det gjorde mig superglad. Men sen blir det bättre för då har hon pratat med Carolina Orre (så jävla ball människa att jag dör lite bara jag tänker på henne, jobbar för RFSU/RFSL?) och om jag skickar in min ansökan till att bli samordnare för Colour of Love, så kommer hon läsa den och förhoppningsvis anta mig!!

Charlie, jag vet fan inte hur jag ska tacka dig!! Aah, så jävla fint det du gjorde!! <3


typ dag 2 under Arvikafestivalen, och vi hann väll connecta på 7min? <3 Så jävla fin vecka och du är så jävla fin!

3 kommentarer
Jenny

Har du berättat för pappa än????

Jenny

Har du berättat för pappa än????

Anonym

Hihi, du har tackat nog :)

Det kommer säkert en dag då jag behöver din hjälp.

Puss!



Och ja, jag blev småkär i dig på två sekunder :)