internet 2011?!

Vad säger ni, ska vi ta och göra internetdejting till nästa års grej? För helt ärligt så är det ju sjukt många som sysselsätter sig med detta och det finns ju statistik på att det faktiskt går att hitta en och annan hunk därute...

Så, ska jag ta och överge min rädsla för internetdejting? För mina erfarenheter av det hitills är ju inte direkt sådär superroliga: den ena hotade att ta livet av mig och den andra hotade att ta livet av sig själv - skedde efter att jag "gjort slut"...


Visserligen så vet jag några som hittat kärleken via datorn, så det kanske inte är helt döfött? Någon mer därute som har goda erfarenheter av detta?
4 kommentarer
1

Jag måste få fråga dig en sak. Eller lätta på mitt hjärta liksom. Jag gjorde slut med min pojkvän, min allra första kärlek, för snart 3 år sen. Jag har en ny pojkvän nu som jag har haft i nästan 2 år och som jag älskar jättemycket. Men det går inte en dag utan att jag tänker på min förra kille. Och han har också ny tjej nu och jag tror inte han tänker på mig. Men jag vet liksom inte vad jag ska göra. Jag drömmer ofta om honom och när jag har gjort det så känner jag mig så fruktansvärt olycklig när jag vaknar. Tänker att det kanske skulle kunna vara vi nu, och hur hade det sett ut då. Anledningen till att vi gjorde slut är också väldigt dum, mest för att vi var unga och skrämdes lite av det seriösa. Jag tror fortfarande att han är min själsfrände och vi passade så himla bra ihop. Det gör jag och min nuvarande kille också men inte på samma sätt. Åh jag vet inte vad jag ska göra. Hur ska jag kunna sluta tänka på honom? Känner mig så orättvis och elak mot min nya kille. Han vet ju inte att jag har dom här tankarna, men ändå. Har du några tips?

car0 - passion for passion

hej fina du! det kommer ett längre svar till dig senare under dagen :) vill du att jag svarar här eller har du någon mail?



Kram/Caro <3

1

Du får gärna svara här :)

caro - passion for passion

lovely, svar kommer imorrn bitti! smack!