jag är framtiden.

"Det sägs att efter en man och kvinna har haft sex, så skapas det från kvinnans sida ett band mellan henne och mannen"
- och jag tror att det är phucking jävla bullshit! Vadå för jävla band skulle hinna skapas under ett ligg?

Ungefär detta band är jag van vid att det skapas efter ett ligg:
Han - asså gumman, bli inte kär i mig nu. Jag är inte redo för något.
Jag - asså gubben, phuck you! Vi har legat en gång, gör det inte större än vad det är.
(och sen har jag krossat hans "manlighet" och vi hörs aldrig mer igen)

Ibland känner jag mig som "Pricken", ni som läst denna fantastiska bok känner till historien om den prickiga kaninen som växer upp i en kull med bara vita, och en dag hittar han en hel kull med bara prickiga kaniner. Jag vet liksom inte hur folk läser av mig, men ofta blir det bara phucked up. Eller så har jag tröttnat på att folk tenderar leva kvar på 1700-talet när den manliga delen ska ta alla intiativ? Då är jag fan framtiden.

Nu ska jag läsa ut Towelhead, en av de bästa böcker jag läst.
0 kommentarer