julia frej

Någon mer än jag som läser Veckorevyn regelbundet? Då skulle ni också lagt märke till en av deras löjligt snygga modeller, hon är sådär galet snygg att jag dör lite varje gång hon är med <3
- i fredags upptäckte jag att hon är 50% av humorduon "Kakan och Julia", och jag dör ytterligare!

De gör kaxiga låtar med de bästa musikvideorna, spana in bums på svtplay! Klockrena texter, coola videos och de snyggaste rösterna i detta rike. Spana, dregla, älska!

ps. nu misstänker jag att hon har pojkvän, annars hade jag frågat chans på henne direkt!
2 kommentarer
Julia Frej

Tack vackra fina sköna du :) Jag har tyvärr pojkvän och är trogen men i nästa liv kör vi ;) Råkade hitta dig och blev glad under en lite tråkig dag. Kom just hem från spanien, gjort 4 nummer sommarmode + bikini med VR som dyker upp senare. Längtar till våren. Tack för pepp, hare fett / Julia

Irma

Skitsnygg sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?