känslomässigt störd.

Jag vet inte om det beror på att jag har en rastlös själ nu, eller om det är att jag verkligen dör av saknad pga att halva mitt hjärtgäng befinner sig utanför sthlms gränser/tentaplugg/cpmycket jobb.
- eller om jag bara är känslomässigt störd.

En inställd träff kan få mig att gråta, ett sms från en fin kan göra min dag, när Ellen stod utanför jobbet i fredags ville jag gråta av lycka och de där 30min var de bästa på veckor. Samtalet nyss med Ernst gjorde hela min dag.

Kärlek hörrni, visst kan det phucka upp allt, men jag kan ju meddela att jag kommer kärleksbomba er när ni äntligen retirerar<3

Pratade precis med Jennie, helt otroligt hur mycket jag saknar henne! Om lite mer än en vecka är hon här i sthlm, kan ni tro att jag längtar eller? Hon är den människa som jag förmodligen tillbringat flest antal timmar med, och vi har så jävla mycket minnen att det inte är sant. Jag vet att hon inte läser min blogg, men fan vad jag älskar henne!


- vi två i somras när vi COL´ade på Piteå Dansar och Ler! <3

0 kommentarer