klassikern.

Vi var ju på universitetet och det fanns ungefär lika mycket hunkar som det ligger snö på marken. Okej kanske inte liiika mycket, men ungefär. Gör det nästan värt att börja plugga något. Och sen slutade det iaf med att jag hooka upp med en gammal kompis.
- ni vet den där sortens kompis som en bara känner ytterst flyktigt och kan ha jäkligt kul med om en råkar springa in i.

dessutom har jag velat hångla med honom sen en blöt utekväll förrförra sommaren, men då var jag upptagen så det blev bara dans den natten. Nu är det liksom gjort och det känns bra att ha det avbockat. Han ser ut som en riktigt het innesnubbe, söderkis/inbrottstjuv med mössan sådär snyggt uppvikt.


Så vid halv fyra stod jag i det där klassiska momentet - ska jag följa med hem till honom? eller ska jag försöka få någon sömn innan jobbet? Believe it or not, men jag valde sömnen.


ps. ibland kan det vara dumt att chansa när en inte vet om det kommer bli VB eller inte...
0 kommentarer