knullbåt

C - Asså Ernst, troru man får ligga imorrn eller?
E - Asså nog för att jag är troende. Men inte så pass mycket att jag kan kolla med Honom om det!
C - Haha nej inte vet jag, men jag tänker om jag ska köra på snygga undies eller inte?

Ni har väl också råkat ut för det? Att när en väl gör sig till och laddar upp med nyrakade ben, godislotion och sexiga undies, då blir det platt fall. Men råkar en ha på sig gamla menstrosor och stubb - då blir det till att ligga!
(jag ser det som att gud älskar att spela spratta med mig.)

Det känns som att det kommer bli en spännande kryssning imorrn. Från 18 och vi kommer befinna oss på en knullbåt. Som sagt, spännande.
1 kommentar
Jenny

Att inte hitta nån att ligga med på en Ålandsbåt är som att inte hitta billiga saker på "Ullared".

Sen är det ju så klart valfritt om man lägger varan i kundvagnen ;-)



Have fun and be safe! Pusssss