olle, I love you!

Olle Waller var dagens konfrencier, hann se lite kort när han var på scenen och han var lika fantastisk som vanligt. Till sist hann jag haffa honom innan han skulle kila hem:

O - Nej men hejsan!
C - Hej hej, Caro! Fast vi har redan träffats!
O - Jaha, när då?
C - För kanske 2-3 år sen, du var på Thorildsplans gymnasium och vi lekte "Fråga Olle" i en tjejgrupp, jag var Olle och du var Martin!
O - Jaha vad kul!
C - Ja, och sen efteråt pratade vi supermycket du och jag, om massa saker, och du sa att jag skulle maila dig, men jag hittade aldrig din mailadress, och jag har typ letat i två år nu...
O - Nej men oj då, vänta lite så ska du få mitt visitkort, så kan vi hålla kontakten nu! 

Och där dog jag lite, så nu är planen att jag ska maila iväg ett litet dyrkarbrev samt be om tips och råd! Han om någon har koll på hivprevention, och visst skulle vi bli ett snyggt par i tv?! <3


ps. sämsta bilden ever, men min dator och kamera vägrar samarbeta.

0 kommentarer