ring klocka ring

Jag läste igenom flera månader av min blogg igår, på jakt efter förra årets nyårslöften - men hittade bara ett: "Bli frisk - Sluta phucka upp för mig själv och sätta mig själv i första hand. Sluta stressa och prioritera mig själv främst!"

Detta byggde främst på att jag var så jävla trött på att vara sjuk, vänta på att behandlingen skulle kicka igång. Och att jag arbetade dygnet runt för att ha råd till att leva. Och pluggade 37,5 hp samtidigt. Och läkte ett brustet hjärta.

Har jag inte hållit mitt löfte så säg? Är det något jag lärt mig av detta är att en måste älska sig själv, våga säga ifrån och sätta sig själv främst. Livet är liksom lite för underbart och fint för att phucka upp det hela tiden!
- så nu ska jag ta ett långt bubbelbad och fundera ut de kommande årets nyårslöften. För år 2011 kommer bli smashing, sprängfyllt med fina saker och exeptionellt!
0 kommentarer