rookie.

Jag känner mig som en jävla rookie. Samtidigt som jag inte ens kan minnas sist jag hade en fast relation, så blir jag en brutal jävla nybörjare när det kommer till att träffa nya människor. Iaf när det kommer till den sortens nya människor som inte hamnar i vänskaps-facket eller i bara-ligga-facket. Sist jag hade en mer fast relation var väl Mr X, för inte räknar jag Sterner som något fast?
- hur fungerar det, hur ofta hör en av sig, vad skriver jag, ska jag vänta lika lång tid som det tog för han att skriva, ska jag inte skriva, ska vi ses, ska vi inte ses, är det fortfarande inne att skicka mms?


Vi kan väl liksom fastslå att jag är ett levande experiment i singelvärlden. Så allt jag gör dokumenteras här; förväntningar, planer, tips och resultat.


ps. men det innebär också att hojtar jag efter hjälp så får ni ställa upp!
0 kommentarer