rufus.

Jag såg detta på en bok idag när jag var på biblioteket, och det klickade till inom mig - detta ska mitt blivande barn heta! Hur jävla fint är inte det namnet på en skala? Jag älskar det!

Så jag tänkte bara liksom meddela alla i min umgängeskrets att detta namn numera är taget, så att det inte blir några komplikationer i framtiden. Inte för att jag tror att sno-risken är överdrivet stor med Rufus...

Polly och Rufus - hur fint blir inte det tillsammans? Och de funkar båda internationellt. Lovely.
6 kommentarer
ellen

baby, vad hände med jack?

Jenny

Rufus är ett hundnamn, inget annat. Men sååå mycket bättre än Hurricane så jag är nöjd :-))

Polly är mer än godkänt!



Pussss

caro - passion for passion

E - Jack finns fortfarande kvar, men just nu är Rufus snäppet vassare! :D



J - Hahah ja juste, du var ju emot Hurricane! Får ta det till mellannamn istället ;) Men Rufus är så gulligt! :D Dessutom kan vi kalla honom för "Ruffe", så blir det liksom pappas namn också, hahah! :D



pusss!!

Jenny

Ja det skulle va för det då... jag ska tänka på det lite till :-)

Sofie Charlie

Rufus kommer vara taget av J och mig snart (inte för att någon är gravid, men). Sorry!

caro - passion for passion

SC - Aaah, vad fantastiskt!! :D okejrå, bara för att det är just ni två, och för att ni är fantastiskt fina så kan jag tänka mig att dela på namnet Rufus! <3