svar på tal:

"Postat av: Sexuella tankar

Hej är dina tankar alltid så ytliga gällande det sexuella?
Du pluggar ju till sexolog så skulle vara roligt att höra dig analysera saker på djupet."

Fick denna kommentar när jag var i Thailand och kom på nyss att jag aldrig svarade.
- Jadu, när det kommer till filosofiska tankar är jag som en jävla plattfisk, men jag vet faktiskt inte hur du menar när jag har ytliga tankar? Sen vet jag inte hur jävla djupt det är att skriva korta erotiska noveller som innehåller både stavfel och särskrivning. Förlåt, men jag skulle aldrig kunna komma till en text som innehåller särskrivningar...

Men jag är inte den som är den, ge mig ämnen så ska du få se på djupa tankar! Den text du kommentera var en skämttext om thailandbebisar, vad vill du ha en mer djupgående text om - hivs uppbyggnad, fittans eller kukens anatomiska uppbyggnad, hur en kondom fungerar, skillnaden på kondylom och klamydia, hur hepatit C smittar, säkrare sex?

Dessutom har jag aldrig sagt att jag pluggar till att bli sexolog, det är något jag på sikt kommer att göra, men jag har ännu inte bestämt mig vilken väg jag ska välja. Däremot har jag pluggat olika kurser som kan komma till användning i mitt arbete som "Hiv - med fokus på individen ur globalt perspektiv" på KI, "Introduktionskurs i genusvetenskap", "Män och maskuliniteter" och "Sexualitet, kropp, estetik". Samt att jag är utbildad inom Colour Of Love och utbildad spelcoach för de hivpreventiva spelen "Stop Talk Listen" och "Velvet".

0 kommentarer