sweet memories.

Materialist? Barnslig? Slöseri med tid? Oavsett vilket så saknar jag mina sidenrockar något ofantligt. Det som stör mig mest är att de är oersättbara! Vilket innebär att samtliga i min närhet som åker till staterna, thailand eller något annat land har som krav att skaffa mig minst en därifrån!
+ att det är dessa fyra plagg som är de enda plagg jag någonsin lagt lite extra pengar på. Fan fan fan!

- jag minns att jag klev upp vid 06.00 för att sen promenera 34th street bort till Victoria Secret´s sommarrea. Och hur jag fyndade denna, hur hon i kassan trodde jag var amerikan och hur de två afroamerikanska kvinnorna stirrar på mig när jag rotar omkring bland Large-trosorna:
Dom - Eeh, you don´t belong here!
C - Oh, yes I do?!
D - No you don´t! You belong over there!! (och pekar bort mot Small-trosorna...)


- denna fyndade jag på en marknad i Patong, jag och mamma fick tjata oss till en vit till mig och likadan till mamma. Helt i fantastiskt mjukt siden.

Sen är det en helsvart från en speciel edition kollektion som Lindex hade förra vintern, och den jag sörjer mest - min transparanta svarta från Sonia Rykiell för HM.

2 kommentarer
Jenny

Var är de då? Eftersom du inte har dem längre.

caro

min ex-kombo har stulit och tappat bort alla fyra. Och nu är han utsparkad.