to do:

Dagen har knappt börjat och utanför mitt fönster ser det redan ut som det börjar bli kväll. Alla sidor av vintern är ju inte fantastiska. Men detta ska göras idag:

- skicka in ansökan till Colour of Love
- fixa med två olika länkningssamarbeten
- skicka in ansökan till att få skriva för en tidning
- kanske WESC-fest med Anna

A - Asså Caro, vi ska på fest! WESC-fest!!
C - Asså hjärtat, så där kan du faktiskt inte uttala väskor. Visst att du är jävligt ball, men asså någon gräns kanske?
A - Men är du dum eller? Inte WESC som i väskor, utan som märket We bla bla bla bla...
C - Jaha! Men jag lovar, skulle jag fråga min syrra samma sak skulle hon reagera på samma sätt som jag, för hon tycker om att säga W istället för V, och så gillar vi Teskedsgumman! --->

C - Om jag säger att vi ska på WESC-fest, vad säger du då syster?
S - Åh, vad är det för väskor vi ska kolla på?!

Ja, det är min fredag det!
0 kommentarer