alla hjärtans dag!

Kärlekens dag är här och jag började fira redan halv åtta imorrse, jag menar varför ha sovmorgon på sin lediga dag när man kan vara vaken?

Gårdagen bestod av jobb i 8h, vi sålde för över 10tusen och jag stod med en superrolig tjej hela dagen. Vi klickade direkt och det var bara tyst när vi behövde hämta luft eller dricka kaffe, älskar när man klickar sådär på tio min!
På kvällen firades min kära syster med massa god mat, massa smågodis och fina efterrätter! Vi spelade wii (som jag vägrade vara med på efter ett tag...) pratade och hade en riktigt trevlig kväll!


Jag kan inte, och jag vill inte wii!


Så gott, chokladpudding med hackad choklad och daim!



Senare idag ska vi iväg till vår andra kära syster och fira hennes minsta som fyller år, barnkalas! Men innan dess ska jag låna badkaret och ha egotime, beställa lite fint hem till mig och hänga med syster! Med andra ord, kärlek hela dagen!
1 kommentar
Johan

Vill ni ha ett gratis-spel till Wii så kan ni bara följa instruktionerna på http://www.youtube.com/watch?v=6gNnFkF468k :)