ang mötet.

Mötet gick jättebra, min sköterska jag ska ha är supertrevlig och väldigt symptatisk. Första personen som jag får både namn och telefonnummer till sen hela sjukdomskarusellen började!
Vi gick igenom hur hela behandlingen kommer läggas upp, alla prover de kommer ta och allt de kommer hålla koll på, vilka biverkningar jag kan få, hur sprutan kommer se ut som jag ska ta och en jäkla massa mer info.
- och det blev verkligen tydligt när jag satt där och blev matad med information, att jag har verkligen en allvarlig sjukdom och nu är det dags att bli frisk från den!

Men trots att det är en jäkligt stor grej som kommer att förändra mitt liv, så känns det ändå hanterbart, nu vet jag liksom vad kan komma att ske och jag är väl förbered! + att jag har hur mycket människor som helst att kontakta vid minsta lilla besvär.
   Det kommer förmodligen inte bli a piece of cake, men nog fan ska jag klara det!

0 kommentarer