detaljerna som gör det

Nu med min nya kombo är lägenheten mest ett härligt kaos, Sigges kommentar var "går det bra om det ser ut såhär, eller asså haha du får helt enkelt stå ut ett tag!" :)
 Men förutom allt kaos så är det vissa platser i hemmet som är klara, och fungerar mest som museiföremål/skådebröd/mysskapare!


lotions från Victoria Secrets, New York


minibiblioteket bredvid sängen med böcker som jag läser just nu


mina dyrgripar från Rörstrands Pergola


kondomskålen som alltid finns tillgänglig när lusten infaller!


alla VR sen två år tillbaka + de nummer jag medverkat i


min lilla samling än så länge från Starbucks


the shoebox + mina snyggaste klackar


kylskåpspoesi med både ord och bilder

Nu ska jag bara få upp lite citat på väggarna, ta reda på det värsta kaoset - och sen är lägenheten klar!

2 kommentarer
Sophia

Ehh.. men du hade det väl redan lite rörigt innan Sigge kom? Med dina små loppishögar och allt!

ee

Vet du... Jag älskar ditt skådebröd i finskåpet!