Efterlysning!

Nu är det såhär, jag var med i en tävling igår - som jag vann!

Priset var två biljetter till Erik Hassles enda konsert i Sverige på eeevigheter!!

Saken är nu att jag känner inte en jäkel som gillar honom mer än jag själv, och det känns inte direkt roligt att gå själv på en konsert! (iofs så har jag gjort det två gånger innan, men det är inte direkt roligt...)

Så om det finns någon därute, och som helst inte är seriemördare el snarlikt, och som har lust att gå med mig, lämna en kommentar!


han är så vacker att det gör ont i mig varje gång jag ser honom!


ps. du måste vara beredd på att försöka ta dig backstage med mig! Jag vill att han signar min arm, mina skor och vill gärna ha en puss eller två!


update: woho! Naddi blir min dejt på fredag och fan vad det ska bli kul!! Jag är så taggad! :D
4 kommentarer
Naddi

Men han har ju gullig musik! Jag skulle kunna följa med dig, om du vill det :)

Janine

Hahaha jag följer gärna med!

Och jag lovar..Jag är ingen seriemördare:P

Linda

Jag är ingen seriemördare ;)

car0 - passion for passion

tyvärr ernst, naddi hann före!



Jag är så jäkla taggad! :D fan vad vi ska backstage! jag kommer iofs svimma, men det är det värt. då kanske han baddar mig med is el nått :)

haha