ett dygn kärlek

Vilken jäkla helg det här har varit ---> Jag överlevde jobbet, köpte lite allahjärtansdagpresenter/jagälskarmigsjälvgåvor - och mötte sedan upp ernst, vi åkte till madde. Tog på oss tre år att bestämma mat och ställe, kom inflåsandes precis i Christer Björkmans urtöntiga tal. Såg heela melodifestivalen, dansade, dissade, mobbade dåliga och dyrkade Salem<3
Jag höll mig vaken genom hela programmet - hej första gången!

Sen däckade jag en kvart senare, vaknade halv åtta imorrse och var superpigg! Vi hade spännande diskussioner om allt från vad våra barn ska heta, dödsstraff, framtiden, kärleken, världen och smidde lite planer inför framtiden... Därefter tillbringade jag och Madde hela dagen framför HIMYM, åt färgade lussebullar, kalaspuffar, ostbågar, godis och bara hade det allmänt bäst!

Sen missade jag bussen och vi tillbringade 30min i kylan med att prata om en jäkligt bra plan, New York och massa annat trevligt. Ett dygn fyllt med kärlek, skratt, massa prat, godis och massa mys<3

1 kommentar
Linda

Vad planerades?